poniedziałek, 28 maja 2012






... więc ja chyba nie jestem do końca falbaniasta...czarna koronka to co innego, ale jasne falbany nie koniecznie...patrzę na te zdjęcia i coś nie bardzo... wiem, że nie wyglądam na tych zdjęciach przesadnie urodziwie, ale i tak nie w tym sęk...a wy co myślicie?? - może charakterologicznie(jak by to Pan Olaf ujął) takie romantyczne sukienki mi nie pasują... Na zdjęciach po raz kolejny już towarzyszy mi Martusia- córeczka Lili, która to popełniła te jakże niekorzystne dla mnie zdjęcia (a i tak- wierzcie mi- wybrałam najlepsze z najlepszych z pośród  najgorszych :))...

So I guess I'm not so ruffle girl ... black lace, that's something else, but bright ruffles ain't for me... I look at these photos and something is wrong ... I know that I don't look too pretty on these pictures, but it's not the issue ... and you, what do you think? - Maybe it's not in my nature to wear such romantic dresses... In the pictures once again i' m accompanied by Martusia,Lila's daughter which made ​​those unfavorable pictures for me ( and even then, believe me, I chose the best of the best from among the worst :)) ...

14 komentarzy:

  1. Gdybyś chciała pozbyć się okularów to ja bardzo chętnie je przygarnę :)Wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i think you look gorgeous :) and these photos are sweet!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne zdjęcia ! zdecydowanie obserwuję i zapraszam do obserwowania swojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a mnie się podoba! zdjęcia ładne :) powiem Ci, że te okulary do tej sukienki to fantastyczny wybór!!!! :) i buty również :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oh nice! i really wish i could get my pic to be that big without it looking fuzzy.


    would love for you to stop by my blog as well :)


    Figure Of Chic.

    OdpowiedzUsuń
  6. i love your sunnies!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Such lovely, summery photos! Love your dress xo

    OdpowiedzUsuń
  8. These photos are so cute! I love your dress :)

    www.rougefox.com

    OdpowiedzUsuń
  9. I love your blog dear, wonderful look!!))
    LOVE.

    OdpowiedzUsuń
  10. I like that light and airy dress. Great summer look. -xo

    OdpowiedzUsuń
  11. cute outfit!!!
    xo Krystin
    suburbanfauxpas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń